Regulamin usług miastotekstu.pl
Regulamin stanowi podstawę prawną określającą zasady świadczenia naszych usług. Klient korzystający z usług akceptuje jego aktualne postanowienia oraz zobowiązuje się przestrzegać wszystkich zawartych w nim zasad.
- Cennik zamieszczony na naszej stronie internetowej zawiera zawsze aktualne ceny usług.
- Złożenie zamówienia oznacza zapoznanie się z regulaminem i akceptację jego postanowień.
- Płatność za usługę następuje po jej wykonaniu na podstawie rachunku.
- Przy zamówieniach powyżej 100 zł pobieramy zaliczkę w wysokości 30% od wstępnej wyceny.
- Przy zamówieniach przekraczających 100 stron minimalny termin realizacji wynosi 7 dni.
- Nieczytelne pismo lub niewyraźne nagranie powoduje wzrost ceny o 25%, o czym klient zostanie poinformowany na początku współpracy.
- Termin składania reklamacji wynosi 14 dni od otrzymania tekstu.
- Reklamacje rozpatruję się po opłaceniu zlecenia przez klienta.
- Warunki realizacji każdego zlecenia omawiane są indywidualnie – przed przystąpieniem do jego wykonania.
- Gdynia, dn. 09.01.2014 r.